گاو صندوق

گاو صندوق کاوه

گاو صندوق

گاو صندوق کاوه

  • ۰
  • ۰

تسمه پروانه چیست


عنوان تسمه دینام یا تسمه تایم به گوشتان خورده است؟ 

 

 تسمه تایم انواع مختلف دارد که شامل تسمه تخت، تسمه گرد، تسمه V شکل یا ذوزنقه ای، تسمه چند شیار، تسمه آجدار،تسمه تایمینگ یا دندانه دار می شود و این انواع تسمه ها هر کدام خصوصیات و ویژگی های خاص خود را دارند و کاربردهای مخصوص خود را دارا می باشند پس اگر خواستید این محصول را خریداری کنید حتما به انواع آن دقت کنید.

چه زمانی وقت تعویض این قطعه است؟

 

هیچ زمانی دقیق یا حتی تقریبی را نمی توان برای تعویض تسمه پروانه و دینام عنوان کرد. این موضوع به عوامل مختلفی بستگی دارد که دو نکته ی کیفیت ساخت و مواد اولیه از مهم ترین آن ها است.
این موضوع خرابی و مشکل خوردن تسمه را می توان از طریق چراغ باتری متوجه شد.

خرابی یا پاره شدن تسمه پروانه نیز عملا به معنای از کار افتادن واترپمپ و عدم گردش جریان آب در موتور است و با توجه به این که پمپ فرمان هیدرولیک نیز نیروی خود را از این قطعه می گیرد پس با خرابی این قطعه مشکل در کنترل فرمان هیدرولیک ایجاد می شود و این موضوع بسیار خطرناک است، بنابراین بهترین کاری که ما به شما پیشنهاد می کنیم این است که هر چند وقت یک بار قطعات مهم اتومبیل خود را چک و تعویض کنید تا با مشکلی رو به رو نشوید.

 

نکته ی بسیار مهم در مورد این قطعات این است که ممکن است پوسیدگی در سمتی از تسمه ایجاد شود که قابل رویت نباشد. بنابراین برای چک کردن تسمه دینام و تسمه پروانه حوصله کافی به خرج دهید.
 

  • ۰۰/۰۲/۲۱
  • mehrad.ads21 mehrad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی